Intrebari frecvente

Cat costa ? In cat timp ? Cum se plateste ? Garantia ?

1. CARE ESTE PROGRAMUL DE LANSARE COMANDA ?

LUNI - VINERI

  • Comenzile lansate pana la ora 13.30 vor fi livrate in acceasi zi.
  • Comenzile lansate dupa ora 13.30 vor fi livrate a doua zi.

2. CUM COMAND ?

Pentru comenzile online si pe e-mail, unul din operatorii nostri va va suna pentru a confirma lansarea si corectitudinea comenzii.

3. CE METODE DE PLATA ACCEPTATI?

 CASH:  valoarea bonului de casa la care se adauga comisionul de livrare.

4. UNDE LIVRATI?

Pe toata raza orasului Cluj, Floresti, Faget.

5. CARE ESTE TAXA DE LIVRARE?

  • 30 RON pentru cumparaturi cu valoare pana la 300 RON.
  • 10% din valoarea bonului de casa pentru cumparaturi care depasesc 300 RON.
  • 4 livrari/ luna (indiferent de valoarea bonului de casa) - 120 lei + tva (abonament valabil pentru persoane fizice)

6. CUM SUNT TRANSPORTATE PRODUSELE?

Produsele sunt livrate pe categorii de produse. Produsele refrigerate sunt livrate in lazi frigorifice sau pungi termoizolate.

7. EXISTA POSIBILITATEA SA RETURNEZ PRODUSE?

DA, in urmatoarele cazuri:

  • Produsele sunt deteriorate.
  • Nu sunt in termen de garantie.
  • Nu sunt conform comenzii lansate.

 Produsele trebuie verificate in momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare.

8. CAND PLATESC?

Plata se realizeaza in momentul livrarii. Pentru abonamente, plata se realizeaza conform contractului de colaborare incheiat intre parti.

©2012 AVANTAJ DELIVERY - cumparaturi la domiciliu in Cluj, home delivery Cluj,